tirsdag den 23. juli 2013

Sommerbilleder noch ein mal




















Jeg arbejder lidt, holder lidt ferie, arbejder, ferie. Fantastisk. Som jeg kan lide det. Og der er stille herinde men heldigvis ikke ude i det "virkelige" liv:-) Jeg nyder at have drengene hjemme begge to og nyder at kunne kombinere det hele og få det til at gå op imens der stadig slappes af og nydes.
Så her får I en massiv omgang billedspam. Fordi jeg som sædvanlig ikke kan vælge og bare gerne vil vise det hele. Ellers må I lukke øjnene ved hvert andet billede:-)

Håber I nyyyder sommeren....:-)

4 kommentarer:

  1. Nyder skam alle dine billeder... sikke en smuk tallerken eller er det et fad måske : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Jette:) Det er en tallerken. Den er gammel og super fin

      Slet
  2. Dansk sommer når den er bedst.

    SvarSlet

Jeg bliver SÅ glad for kommentarer. Tak fordi du gav dig tid:-)