onsdag den 10. juli 2013

Sommer

















Sommerbilleder. Vidunderlige dage i vidunderligt selskab.
Anders har 6 ugers ferie, og jeg nyder at have ham hjemme. Tiden kommer til at gå med ture i det danske land, familiebesøg, hygge med dejlige venner, legeaftaler og ikke mindst med at tage den med ro. Det er vi gode til i perioder, ligesom vi er gode til at rende stærkt når det gælder:-)

Jeg har lavet hyldeblomstsaft og hybenrosesirup. Hyldeblomstsaften kender vi i forvejen men ikke hybenrosesiruppen. Sød, parfumeret  og knaldlyserød, har jeg planer om at den skal ledsage iskold hvidvin, danskvand og i glasur på tynde hvide småkager. Den er smagt i en dessert med råcreme, makroner, friske danske jordbær og mynte...og godkendt:-)

Vi har været på strandture og spist og hygget med gode venner. Jeg siger ja tak:) Og god sommer derude


11 kommentarer:

  1. Uhm, I forstår altså at spise godt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi er også meget glade for mad:)

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ser alt sammen rigtig dejligt ud - håber solen vil skinne mange uger endnu. Også rigtig god sommer til jer.

      Slet
    2. Tak og i lige måde Ketty:-) Selvfølgelig skinner solen i mange uger endnu...jeg har bestilt det;-D

      Slet
  3. SÅ skønne billeder, JA er det ikke dejligt med den sommer? Jeg suger også til mig alt hvad jeg kan af sol, strand, vand, afslapning, hygge osv osv. Åhhh, krabbefiskeri, mine drenge elskede det da de var små!!!! Det bringer gode minder frem - fortsat dejlig sommer til dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er sørme også med at suge til sig:-) Jeg synes også krabbefiskeri er hyggeligt...også krabbevæddeløb når vi sætter dem ud igen. Tak og rigtig dejlig sommer til dig også

      Slet
  4. Nu glæder jeg mig endnu mere til ferie fra i morgen- skønne sommerglimt, det er så hyggeligt at fiske med net- blev lige bragt tilbage i tiden og mange somre på knæ med et net :) hvor er dine bukser fra- det er et fedt print!?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hav en dejlig ferie Mille:-) Ja der er bestemt noget at se frem til.
      Mine bukser er fra Only og jeg elsker dem meget højt:-) De er vidunderlige at have på. jeg synes også printet er ret fint...tak skal du have:-)

      Slet
  5. Skønne sommerbilleder, de emmer godt nok af hygge! Blev i helt godt humør!

    SvarSlet

Jeg bliver SÅ glad for kommentarer. Tak fordi du gav dig tid:-)