lørdag den 27. juli 2013

Gave til min bror




Min kære lillebror fylder 31, og havde blandt en masse skønne ting også ønsket sig en illustration af mig. Så sådan én lavede jeg til ham. " Mysterier foregår ofte i parken " hedder den, og nu kommer jeg i tanke om jeg har glemt at skrive det bagpå den...

Jeg elsker at give gaver... men synes ikke altid jeg er så god til det med at give hjemmelavede gaver. Noget jeg klart gerne vil lave om på.

Hvordan har I det? Er I gode til at give hjemmelavede gaver?

18 kommentarer:

  1. Det er mest værdinde gaver jeg laver selv.
    Jeg elsker den grafiske verden, men er ikke selv en ørn til den, men som regel får jeg da basket et lille kort/pose/klistermærke sammen, hvor der er lidt personlig tekst, og som regel falder det da heldigvis i god jord.

    Fortsat god aften.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det vækker også glæde selvom det ikke er noget kæmpestort:)

      Slet
  2. Jeg er ikke god til at lave hjemmelavede ting. Jeg er desværre ikke så kreativ. Men jeg har lige foræret en veninde to af dine Søstrene Grene tryk i ramme som indflyttergave. Det føltes en smule hjemmelavet ;) Og blev vel modtaget.

    SvarSlet
  3. Jeg kan godt li' at give hjemmelavede gaver... men allerhelst hvis modtageren har ønsket det ; ) ...eller hvis jeg ved at modtageren sætter pris på den slags... eller hvis vi ikke rigtigt er på gave med hinanden, for så er der ikke nogen der skal tænke over hvor dyrt det mon var ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det kan jeg godt genkende det med at gaven er ønsket. Det tror jeg også jeg tænker en del over:)

      Slet
  4. Sikke ne heldig lillebror du har - den er godt nok fin! :-) Hjemmelavede gaver er det bedste der findes. Der kan næsten ikke undgåes at ligge en masse fine tanker og intentioner bag den slags gaver og det kan man sjældent købe sig til.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette:) Det er sandt både med tanker og intentioner

      Slet
  5. Flot gave, med god titel. Hvor får du inspirationen fra til tegningerne? Det dukker måske bare op :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have:-) Jeg får inspiration på underlige tidspunkter. Det kan være noget jeg har hørt eller set. Og engang imellem dukker titlen op i mit hovede først også arbejder jeg videre med skitser bagefter:-) Men jeg tror jeg mest inspireres af mennesker, kuriøsiteter og den måde de opfører sig alene og sammen med andre:-)

      Slet
  6. Du er da MEGA god til hjemmelavede gaver :)
    Alberte elsker sine billeder og fuglene i vinduet...

    Forældrene billedet på væggen i stuen og musetrapperne til jul!

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh du er sød Christina:-) Jeg venter jo iøvrigt stadigt på rammemål? :-)

      Slet
  7. Hvor er den flot. Mon ikke han bliver/blev glad? :-)
    Jeg kender godt det med ikke altid at føle sig så god til hjemmelavede gaver.
    Men hvis folk har ønsket sig noget hjemmelavet, så har jeg det som regel ikke helt så svært med det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have:-) Jo han blev glad, så det var rigtig dejligt.
      Ja hvis folk ønsker sig hjemmelavet letter det lidt, også bliver det endnu mere hyggeligt og sjovt:-)

      Slet
  8. Hvor er den dog enormt fin. Personlige gaver givet med kærlig omtanke er virkelig noget af det fineste i verden.

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak skal du have:) Ja jeg er også stor fan af personlige gaver, både dem der gives og modtages:)

      Slet
  9. Jeg kan ikke tro, at du ikke er god til hjemmelavede gaver, Karina. Den her er i hvert fald super fin! Jeg kan godt forstå, han havde dét ønske ;) Dejlig mystisk titel også :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Camilla:) Jeg kan også godt lide underlige titler:)

      Slet

Jeg bliver SÅ glad for kommentarer. Tak fordi du gav dig tid:-)