tirsdag den 8. januar 2013

Hverdag og om at starte langsomt...








Jeg synes jeg har været en lidt langsom starter her efter ferien. Ferie er dejligt, men efter ferien skal jeg altid sparke mig selv lidt op i gear:-) Kender i det?
Nu gælder det arbejde, sund mad (jeg længes så meget efter forår, sommer og friske danske grønsager) og hverdagen, som jeg holder så meget af.
Hvad mon det nye år bringer:-) For vores vedkommende er der ihvertfald en lille purk, som skal starte i skole...resten tager vi, og håber det bringer glæde;-)

Glædelig hverdag derude

4 kommentarer:

  1. Nu minder du mig jo om, at der ikke lå en sprælledame til mig under juletræet. Jeg håber på medvind til min fødselsdag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber også på medvind for dig :-)

      Slet
  2. Da jeg så indlægget i min googlereader troede jeg cd'en var Guitar-sounds, en hel igennem frygtelig cd vi har på mit arbejde, med instrumentale guitarnumre, lige som de der pan-fløjte cd'er. Hvor er jeg glad for at se, at det i virkeligheden er den dejlige Jack, det passer også noget bedre på mit billede af dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, nej sådan en LP var det ihvertfald ikke:-) Ja Jack han synger så fantastisk...jeg bliver altid helt rolig indeni når han synger for mig:-) Og tak:-)

      Slet

Jeg bliver SÅ glad for kommentarer. Tak fordi du gav dig tid:-)