søndag den 16. december 2012

Julestunder II









Åh jeg ELSKER jul, og jeg ved ikke hvad det er men denne jul er noget særligt. I år har jeg den bedste jul jeg synes jeg har haft i mange år. Jeg ved ikke hvorfor, det er bare skønt.
Derfor bliver I lige spammet med flere julebilleder:-)

-Anders og jeg pyntede juletræ i går, med en blanding af fint glaspynt og hjemmelavet pynt. Så bliver det ikke bedre:-)

- Hjemmebagte hundekiks til mine forældres hunde. Opskriften får i nedenfor. Jeg skal hilse og sige at de er et stort hit.

- De gamle julekort er fundet i min bedstemors gemmer. Jeg synes de er så fine

Håber I nyder denne hyggelige tid:-)

3 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud. :)
    Jeg vidste ikke man kunne bage hundekiks selv?! :D (jeg kunne vel sige mig selv det, man har aldrig set det før. :))

    ha' en god dag.

    www.badutspringeren.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Nanna:-) Jo det er en Dr. Oetker opskrift jeg fandt i sådan en gratis-ting i et supermarked engang for mange år siden. De er populære:-)

      God dag til dig også

      Slet
  2. Wasir atau ambeien adalah penyakit yang terjadi pada bagian anus, jenis wasir atau ambeien sendiri ada dua yaitu wasir atau ambeien dalam dan wasir atau ambeien luar. Dalam penangananya sendiri wasir atau ambeien dapat disembuhkan dengan dua jalan yaitu pengobatan medis dan pengobatan non medis atau pengobatan alternatif. Pengobatan alternatif disini salah satu pilihanya adalah dengan menggunakan tanaman herbal atau dengan ramuan tradisional. Ambeclear dan Salep Salwa adalah hasil pengolahan tanaman herbal daun ungu, kunyit putih, dan mahkota dewa yang telah terbukti ampuh mengatasi wasir atau ambeien baik wasir stadium satu, stadium dua, stadium tiga maupun stadium akhir atau stadium empat. Wasir berdarah, wasir yang telah kronis, semua dapat diatasi dengan menggunakan obat ini selain ampuh

    SvarSlet

Jeg bliver SÅ glad for kommentarer. Tak fordi du gav dig tid:-)