onsdag den 5. december 2012

Gaver:-)








Jeg har fået gaver!!! Altså ikke lige nu vel, men fordelt over nogle måneder. Og jeg har HELT glemt at vise dem...skandaløst.
Den skønne skønne kattedåse er fra fantastiske Line Pawelczyk hvis helt igennem skønne illustrationer bl.a sælges i Højkant. Dejlig og fin opbevaring til noget af juleknaset;-)
Øreringene er en forsinket fødselsdagsgave jeg fik i oktober af min skønne veninde Line, som er guldsmed. Flotte facetterede sølvøreringe. Rustikke og feminine på samme tid...og lavet af Line:-) Så bliver det ikke bedre. Jeg er så glad for dem.
Armbåndet er fra søde Astrid, som jeg lavede Højkant vindue med og som jeg har gået på Designskolen med. Med perler af ben, perlemorsknap og metalperler hersker her på ingen måde tvivl om kvaliteten. Så smukt og fantastiske farver...

Jeg synes faktisk jeg er ret heldig:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver SÅ glad for kommentarer. Tak fordi du gav dig tid:-)