søndag den 16. december 2012

Dejlig dejlig dag








Med rigtig dejlige damer:-) I dag har jeg været så heldig IGEN at have besøg af 4 skønne damer, som jeg har haft privilegiet af at studere med på Designskolen Kolding. Bl.a Ellen Kirstine og Astrid. Det blev til en dag med en dejlig salat efter opskrift af ingen ringere end Claus Meyer (sikke en overraskelse) fra " Salatværkstedet ", surdejsflute og honningkager med æblekompot til dessert. Og et fantastisk selskab med snik snak og masser af hygge. Det gik bare for stærkt, og nu er dagen slut... Sådan en dejlig dag kan man leve længe på :-) Det kan jeg ihvertfald.
Nederst kan I se nogle af de søde gaver jeg fik af de skønne damer...lækre sager til ganen og til øjet. Jeg er bare heldig:-)

8 kommentarer:

  1. Selv tak for en super hyggelig dag!!! Du er altid god til at forkæle dine gæster søde Karina!

    SvarSlet
    Svar
    1. Og gæsterne er gode til at forkæle mig:-) Jeg glæder mig allerede til at se jer igen:-)

      Slet
  2. Hold da op hvor ser det hyggeligt ud. Uhm, ja der er da vist ingen tvivl om, at du er en fantatisk værtinde og hvilke smukke og kreative værtinde gaver, dejligt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var super hyggeligt:-) Dejlig dag. Tak for dine søde ord

      Slet
  3. Selv tak Karina! Det var SÅ hyggeligt at se jer alle! Og hvor var det bare god mad, gode kager og god glögg du havde lavet :-) mm... Den der æbleglögg skal jeg helt sikkert selv lave snart! Håber vi ses i uge 1 til noget kreativ hygge :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den æblegløgg er altså god:-) Både for store og små. Ja lad os lige finde ud af noget i uge 1...jeg er med:-) Tak søde Mette

      Slet
  4. Ih det kan jeg godt forstå du kan leve længe på! Ser rigtig hyggeligt ud :-)
    Den lille fugl med plaid ;-) er virkelig skøn.

    SvarSlet
    Svar
    1. Gode veninder er vidunderligt:-) De er højt værdsat. Ja er den ikke bare fin den lille fugl? Det er Ellen Kirstine, der er illustratoren bag:-) Den hænger så fint på min lærkegren med noget andet pynt hun også har lavet....skønt

      Slet

Jeg bliver SÅ glad for kommentarer. Tak fordi du gav dig tid:-)