søndag den 25. november 2012

Vindere!!!Hele 3 styk...rent faktisk...bare fordi

1000 millioner tak til alle jer søde mennesker for deltagelsen i min giveaway.
Men altså fordi jeg synes 2 er et lidt underligt tal, har jeg trukket 3 vindere:-)

Vinderen af 1 styks krølhåret engel er Julie
Og vinderne af 1 styks franskbrødshårsengel (hver altså) er Kristine og Trine

Tillykke til jer og hvis I lige smider en mail på mail(snabela)karinabaekkelund(punktum)dk med jeres adresser, sender jeg 3 styks englebasser i jeres retning.

Englene kan stadig købes lige HER hvis man absolut bare MÅ eje sådan en lille trind bevinget dame.

God søndag derude og endnu engang tak for den flotte deltagelse

2 kommentarer:

  1. Ih altså. Det er jo mig! Hvor er jeg bare glad for at hun skal hjem til mig og bo. ;) Jeg sender fluks en mail til dig.
    Mange hilsner Julie

    SvarSlet
  2. Jubiii... Ej, hvor er jeg heldig!! Så virkede mine krydsede fingre altså (: Jeg lover, at jeg nok skal passe rigtig godt på hende (: (: Der kommer straks en mail fra mig..

    /Trine
    oppepaaanden.blogspot.dk

    SvarSlet

Jeg bliver SÅ glad for kommentarer. Tak fordi du gav dig tid:-)