mandag den 12. november 2012

Rackham Den Røde



Dyret stirrede tilbage på mig med sine nymalede øjne. " Hvad mener du med..hvad vil du hedde?" sagde den og kneb øjnene sammen, og så på mig somom jeg var en fuldfed friskfanget høne(!)
" Jo hvad vil du hedde? " sagde jeg igen " Du må selv bestemme det, men et navn skal du have"...dyret tænkte sig længe om. Hvis den havde haft poter havde den kradset sig i panden imens den tænkte. "Hmmm hvad passer til sådan en som mig?", spurgte den. " Det ved jeg ikke", svarede jeg " Måske ville Vaks eller Mons være passende? Du er jo en ræv, og de navne kunne måske være lidt ræveagtige?", foreslog jeg. " Du er ikke rigtig klog", fnyste den. " En rigtig ræv med stolthed, må have et stolt navn..nu har jeg det! Jeg skal hedde Rackham!!! Det passer lige til sådan en som mig:-) "

Så mine damer og herrer (nok mest damer herinde:-) Må jeg præsentere Rackham Den Røde Ræv.
Han bliver en del af Højkants julevindue, så kom forbi og mød ham på tordag kl. 15.30-19.30:-)
Jeg (og ræven) håber vi ses:-)

19 kommentarer:

  1. Hvor er den flot, og hvor har han meget liv! :-)
    Hvad er han lavet af?

    Knus Christine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christine:-) Han er lavet af papirler og en flamingokugle...også lige en blomsterpind. Og malet med akryl:-)

      Slet
  2. Åh, hvor jeg ÆLSKER Rackham!! Jeg kommer SÅ meget og møder ham på torsdag!. E du der også?

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh jeg håbede sådan at du kom Mette:-) JA jeg kommer også:-) Med Rackham...jeg har fået lov

      Slet
  3. Ej hvor er han en sød og stolt herre, jeg mener ræv! Du skulle altså lave en børnebog, du er helt vildt god til at fortælle og illustrere, den bog glæder jeg mig til :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes det samme som Mette!

      Slet
    2. Ja måske:-) Tak hvor er I søde

      Slet
  4. Sejt lavet :)

    http://www.nataschacoester.dk/2012/11/giveaway-5-pocket-jeans.html

    SvarSlet
  5. EJ hvor er den skøn. Jeg er bare så vild med din streg og dit udtryk. Hvis jeg på nogen måde havde råd til at betale dig ville jeg elske at købe et sæt illustrationer af dig til Badut, men detsværre vil de der lottotal ikke som jeg vil....

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have for dine pæne ord. Ja det skidt med de lottotal...de er genstridige:-)

      Slet

Jeg bliver SÅ glad for kommentarer. Tak fordi du gav dig tid:-)