søndag den 18. november 2012

Pssst.....en lille give away




Altså om man vil det eller ej, er det jul, lige om snart. Og jeg( som ELSKER jul) synes at julen kommer helt bag på mig i år...selvom min julepyntsproduktion for now er overstået.
Det er fisme da lang tid siden der har været en give away herinde, så det skal vi da lige have. En lille "nuerdetjulligeomlidt-giveaway"

Du kan vinde en af de blide engle på skyer, og der udtrækkes 2 vindere:-)
Alt du skal gøre er at efterlade en kommentar herunder. Vær velkommen til at synes om min facebookside og til at tilmelde dig som fast læser, men ingen af delene er et krav for at deltage, bare en lille ting, som ville gøre mig rigtig glad:-)

Skriv gerne i din kommentar hvilken én af englebasserne du kunne tænke dig og hvor hun evt skulle hænge? Det kunne også være hun var en lille julegave til én du kan lide?

De blide engle på skyer er originaltegninger på akvarelpapir, lavet med blyant og akvarel. De har vinger af madpapir og en fin tråd af sølv til at hænge i (det er jo engle) De er naturligvis tegnede på begge sider, så studser du lidt over hvordan sådan en engel ser ud bagfra, kan mysteriet afsløres, når hun forhåbentlig lander i din postkasse:-)

God vind derude:-) Denne give away lukker om en uge, altså på søndag:-)

80 kommentarer:

  1. De er så fine. Hvis jeg var den heldige skulle hun hænge i mit køkkenvindue - altså hende med krøllerne :)
    kh Helle Dreier

    SvarSlet
  2. Hvor er de smukke! Jeg er vild med nr 1.
    Jeg er både fast læser og liker på facebook:-)

    SvarSlet
  3. Hende med krøllerne må meget gerne komme hjem og hænge i mit stuevindue. Hun er da bare for fin. ;)
    Mange hilsner Julie

    SvarSlet
  4. Hvis jeg skulle være så heldig at vinde en af dine skønne engle, så skal det være hende nr. 3 med det mørke opsatte hår :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og hun skal hænge i min krans i loftet i min stue ;)

      Slet
  5. Hvilke skønheder, den ene mere vidunderlig end den anden - jeg kan slet ikke beslutte hvilken jeg synes bedst om. Alle tre har jo deres helt egen skønhed......en overraskelse i min postkasse vil være en super 'for'jul :)
    Jeg vil gerne like din FB, men kan kun finde din private side og den er det sikkert ikke?

    SvarSlet
    Svar
    1. Har fundet frem til at like dig :-)

      Slet
  6. Engel nr. 3 ville pynte noget så fint lige dér i hjørnet af loftet i vores stue :)

    SvarSlet
  7. Så fine de er, nr 3 skulle være en julegave til mig selv(0:

    SvarSlet
  8. Hvor er de fine Karina...især den seje blondine:-) var lige inde og lure i Lerche design igår. Dine står lige inde for døren. Så fedt:-) god jul når vi kommer så langt. Knus Laura

    SvarSlet
  9. Elsker dine engle og nummer to ville passe godt i mit vindue :)

    SvarSlet
  10. Englen med bukket hår vil passe så flot inde i vores køkken hvor jeg har malet et lille træ hvid :) ja dr vil de alle tre faktisk passe perfekt ;) god søndag

    SvarSlet
  11. Ih, jeg vil gerne vinde den nederste. De er så fine.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  12. De er allesammen så fine, Karina. Men hende den øverste er jeg særlig vild med. Hun må meget gerne bo her i min stue.
    Janelerche.dk

    SvarSlet
  13. nr 1 er min favorit først skal hun hænge ved pc, senere får hun lov til at hænge på juletræet. hun er så smuk:)

    SvarSlet
  14. Jeg drømmer inderligt om en søster til hende jeg købte i Kolding. Det skal være hende med krøllerne. Hun skal hænge på årets lærkegrene i stuen :)

    SvarSlet
  15. Nr. 3, sekretær fra 1960´erne der er kommet i himlen, sikkert fordi hun fik en ny kuglepen af sin chef, skal hænge på mit kontor på 1. sal og kigge ud på Skagen

    SvarSlet
  16. Jeg er SÅ forelsket i den søde engel med det mørke, opsatte hår. Tror hun skal hænge i et fint bundt af gran eller grene inde i stuen.. Eller så skal hun pynte i et vindue (:

    /Trine
    oppepaaanden.blogspot.dk

    SvarSlet
  17. De er så fine :-) Alle tre! men skulle jeg være heldig, må det gerne være nr. 2 eller 3. Tror hun skal bo hos min mor eller på min julegren.

    SvarSlet
  18. De er super skønne, jeg vil med sikkerhed blive en lykkelig ejer, hvis jeg vandt.
    Jeg er vild med den mørkhåret skønhed, hendes store knold er så yndig til hende, hun ville få bopæl sammen med adventkransen, hvor hun skulle hænge ned fra :0))
    Jeg vil være stor ego woman og beholde hende selv.... ingen tvivl om det !!

    Mvh Pernille

    SvarSlet
  19. De er så fine alle dine englepiger. Jeg ville elske at sende et smil til nr 1. krølle-pigen hver dag ved mit spejl i entreen. Der ville hun få et godt udsyn og mange smil hele dagen. Krydser fingre og melder under facebook-fanerne

    SvarSlet
  20. De er så smukke. Nr 1 skal så afgjort hænge i en gren hjemme hos os.

    Mvh
    Trine

    SvarSlet
  21. Ih hvor hyggeligt! Jeg elsker dine tegninger, jeg ønsker mig nr. 2 :-)

    SvarSlet
  22. Og hun skal hænge i stue vinduet tror jeg :-)

    SvarSlet
  23. Åh, jeg er vild med dine fine tegninger. Jeg ønsker mig nr. 2 :-)

    SvarSlet
  24. Åh de er bare vidunderlige! Jeg ønsker mig nr. 3 hjemme i vores gang, så alle kan se den, når de kommer og få sig en engle-velkomsthilsen.

    SvarSlet
  25. De er bare så fine! Hvis jeg skulle være så heldig at vinde ville jeg vælge englen med det krøllede hår (billede 1).

    SvarSlet
  26. Jeg er helt tosset med den sidste med den store opsatte frisure! Jeg ville hænge hende midt i en gammel fin ramme uden glas i, Så hun stadig kunne få lov til at hænge og flagre-flyve lidt. Det synes jeg ville passe perfekt til hendes lette luftige udtryk. Gud hvor jeg håber jeg vinder :-D

    SvarSlet
  27. Ej... skal jeg vælge, det er da næsten for svært, for de er alle 3 søde ;-D Det må blive nr. 2, som vil få bopæl på min troldgren ;-D

    SvarSlet
  28. nr tre skal nok få det godt i min stue ;) jeg er fast læser men desværre ikke på fjæsbogen :)

    SvarSlet
  29. Jeg kan lide dem alle tre, men jeg tror hvis jeg tvinges til at tage stilling, at jeg hopper på hende i midten :-)

    SvarSlet
  30. Hvor er de fine - Jeg er især vild med engel nr. 3 og hun skal hænge i vores stue oppe i højden, væk fra fedtede barnefingre :)

    SvarSlet
  31. De er så fine :-) Engle nr. 3 må gerne hænge i min stue :-)

    SvarSlet
  32. Jeg er helt klart med : ) Jeg elsker dem alle 3, men hvis jeg skal vælge en bliver det nr. 1 tror jeg nok eller.... jeg er tvivl, da jeg også er vild med nr. 3 - de to vil jeg gerne have ; )

    SvarSlet
  33. JEG ELSKER simpelthen dine engle, de er helt vidunderlige. Ville elske at vinde nr. 3 og den skulle klart hænge i mit arbejdsværelse og sende god inspiration til mig når jeg arbejder, KRYDSER ALT HVAD JEG KAN KRYDSE!!!!!

    SvarSlet
  34. Uh - den første engel må meget gerne hænge i min "hygge-hems" i mit værksted - hun ser gladest ud! Fik mig i øvrigt en dejlig overraskelse, da jeg opdagede dine illustrationer i Decorate shop i Silkeborg.... Flere KATTE til Silkeborg tak!

    SvarSlet
  35. Ej altså, jeg kan da ikke vælge hvilken jeg bedst kan lide, de er jo skønne hver og en...... Men en af dem vil da helt klart kunne pryde mit nye stue vindue ;) Glædelig for jul

    SvarSlet
  36. Jeg er tosset med dem allesammen, men hende med bagel-knolden er helt speciel. Hvis jeg vandt skulle hun hænge på min julegren, indtil juleaften hvor jeg ville tage hende med hjem og hænge på min mors juletræ - lige under stjernen :-)

    SvarSlet
  37. Smukke er de -kan det passe jeg så dem hos 1+1 textil i Aarhus? Jeg er mest til engle-damen-med-knold-på-hovedet... Hun skulle hænge i mit kæmpe soveværelses vindue

    SvarSlet
  38. De er skønne, engle nr 1 ville jeg ønske mig hvis jeg vinder, så skulle den hænge over foto'et af min lille et årige datter, som er uhelbredelig syg af kræft, så kan den passe på hende <3

    SvarSlet
  39. jeg ville gerne vinde hende med lyst hår, nr. 2. hun skulle hænge et sted hvor hun kan observere og passe på mig.

    SvarSlet
  40. Hende den mørkhårede skulle hænge i vinduet i min hoveddør, så hun bliver set af alle der kommer på besøg. Dejlig er hun :-)

    SvarSlet
  41. Englen med "højt hår" skal hænge hos mit yngste barn på efterskolen:-)

    SvarSlet
  42. Wow, så lige dine engle i butikken 1+1 i Aarhus. Jeg forelskede mig fluks i den øverste engel med krøllede knolde. Den skal pynte i vores stue, et sted hvor man kan se den hver dag :)

    SvarSlet
  43. Åh hvor jeg ville elske den til min bækkelund samling i stuen !!!!!

    SvarSlet
  44. Jeg vil så gerne have endnu en engel til at gøre den jeg har selskab. Den med knolden er bedårende! Den jeg har nu hænger fremme året rundt på vores uge kalender wall sticker, og på søndagen for at minde mig om at slappe af :) Får jeg endnu en tror jeg hun skal hænge over lillesøsters kommende vugge :)

    SvarSlet
  45. Jeg ville gerne vinde engel nr 2 og den skulle hænge i min stue, så jeg altid kan se på den :-)

    SvarSlet
  46. Jeg kan bedst lide nr. 1
    men nr. 3 er også flot :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  47. At vælge er umuligt, men en engel vil hænge fint ved det gamle spejl i stuen.

    Hilsen Kirsten

    SvarSlet
  48. Engel nr 3 ligner nøjagtig min mor som ung,så hvis jeg var heldig ville jeg overraske hende med den :) og ja hvordan ser en sådan mon ud bagfra?
    ( tine-michael@pc.dk)

    SvarSlet
  49. De er bare så fine! Jeg ville vælge den første engel, og jeg tror hun ville få en plads i akrylsættekassen, så hun ikke bliver væk i alt det andet julestads. Hvis jeg skulle være så heldig;-)

    SvarSlet
  50. Jeg har jo allerede hende den søde med franskbrødsfrisuren, og hun kunne helt sikkert godt tænke sig selskab af hende med krøllerne :)

    SvarSlet
  51. Toeren ville komme med mig på arbejde og sprede stemning i en travl tid ;)

    SvarSlet
  52. psst... det er da ikke en lille giveaway - de er jo så fine ! Jeg vil rigtig gerne vinde helst englen på øverste eller sidste billede, har lige købt en teak skænk og skal have lidt pynt og billeder på den, så der vil englen nok komme til at hænge :)

    SvarSlet
  53. Så fine! Hvis jeg skulle være så heldig at vinde den sorthårede, så skulle hun hænge på min julegren i stuevinduet :o)

    SvarSlet
  54. Hej Karina
    Hvis jeg er heldig skal den krølhåret engel hænge i mit og Esbens entre vindue - men den bliver altså ikke pillet ned efter jul. :-)
    Har du forresten en nem opskrift til sprællemænd? Jeg vil gerne "lave eleverne om" til nogle som julepynt i klassen ;-)
    Hilsen Trine

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Trine.
      Jo det har jeg da...undskyld det sene svar.
      Kan du ikke sende en mail til mig? mail[snabela)karinabaekkelund(punktum)dk

      Slet
  55. Engel nr. 03 måtte gerne hænge her, hvor ved jeg ikke helt. Jeg ville nok ende med at vade hele lejligheden tynd med englen i hånden, armen strakt ud og hovedet på skrå for at finde det rigtig sted til hende. Kunne forstille mig hun er en bestemt lille engel der ikke vil hænge hvor som helst ;-)
    Hilsen Frk. Hansen

    SvarSlet
  56. Jeg er vild ned nr 3. :)
    Den skulle hænge inde i mit sove værelse.

    millamusen@jubii.dk

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  57. Jeg er helt pjattet med den øverste med krøller og et lidt skælmskt smil.

    SvarSlet
  58. Å som jeg da gerne vil vinde en af dine fine ting. Jeg er helt vild både med den øverste og den nederste engel og ved allerede at englen skulle hænge i vinduet i entreen og byde velkommen.

    Hav en dejlig, dejlig dag.

    SvarSlet
  59. Pssst... forestil dig to engle (hende fra sidste år - og så endens forhåbentlige nye søster) svævende under lærkegrenen i en himmel af de skønneste kogler!

    Knus

    SvarSlet
  60. Novra! Jeg skal da liiiige være med her. Hvis jeg vinder, håber jeg på, at hende med franskbrødshåret flytter hjem til mig. Så må hun hænge fremme hele året :-)

    SvarSlet
  61. Ihh, hvor er de alle tre bare skønne. Men hvis jeg skulle vælge, så skulle det være den første engel :o) En skøn julegave til mig selv og hun skulle hænge i mit stue vindue :o)

    SvarSlet
  62. Hvor er de fine - Håber at jeg er heldig ;o)

    SvarSlet
  63. uhh det er svært! de er skønne alle 3, men skulle jeg vælge måtte det blive den første eller sidste. Hvor skulle den hænge? igen meget svært, men nok i mit køkken, der er vi alle rigtig meget.
    mvh Heidi
    lykkeand@hotmail.com

    SvarSlet
  64. Jeg er vild med nr 1! Hvis jeg skulle være så heldig, skal hun hænge på min reol, sammen med smukke hyacinter.

    Vh Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  65. Årh! Engel nr. 3 må gerne hænge hjemme hos mig i december!

    SvarSlet
  66. Dern tredje med den fine knold er superskøn - håber jeg får lov at se bagsiden :-)

    SvarSlet
  67. Hvor er de fine, især hende med den store knold! Jeg vil placere den på min billedvæg.

    SvarSlet
  68. Kære Karina!

    Jeg ville elske at vinde din nederste engel med det højt opsatte hår.
    Hun skulle være en ny yndling til mig selv og hænge lige her foran min computer, så vi kunne sidde her og smile til hinanden.

    Jeg synes du laver de skønneste ting og fandt faktisk lige nu vej til din give away, fordi jeg sad og søgte efter dine sprællemænd til min ønskeliste.

    Så Pretty please ;)
    Pick me!

    Kh
    Kristine

    SvarSlet
  69. Super fine engle. Jeg er ret vid med den nederste. Hun skal hænge i mi køkken, på den lange hylde over køkkenbordet, så kan jeg se hende hver gang jeg står og laver mad til min familie

    SvarSlet
  70. Åh jeg æææææælsker dine engle, ville blive så glad hvis en af dem landede her hjemme hos mig... jeg er lige flyttet så ved slet ikke hvor hun skal hænge, men er sikker på hun vil pynte her i alt flytterodet. Jeg er bare vild med dem alle tre, og har helt utrolig svært ved at vælge én favorit, så hvis jeg vinder vil jeg enten gerne have 1 eller 3.... :-)

    SvarSlet
  71. Åh Karina det er jo svært- for de er alle 3 så fine!!! Nummer 2 er meget let og sød- den måtte gerne flytte ind på vores badeværelse - så jeg hver morgen kunne få øje på den. Jeg er vild med små røde negle <3

    SvarSlet
  72. Jeg ønsker mig klart den øverste med det fine krøllede hår! :-)

    SvarSlet
  73. Jeg synes englene er skønne hver for sig. Men skulle jeg vælge, så bliver den øverste med krøller.
    Jeg er slet ikke i tvivl om hvor hun skal hænge - hun skal nemlig hænge ved min billedvæg i stuen. Lige dér hvor jeg altid kan se hende. Hun skal hænge der året rundt og sende blide tanker - for hjemme hos mig hører engle til altid.

    SvarSlet
  74. Kære Karina
    elsker dine engle. Den på det første billede skulle det være til mig. Den skulle hænge over min femårige datters seng. Hun storelsker jul, engle, julehistorier. Det hele! Og det er svært at finde fint moderne julepynt. Din engel ville opfylde både mor og datters ønsker. Håber det bliver mig.
    Julehilsner Mathilde
    (thildematzon@hotmail.com)

    SvarSlet
  75. De er simpelthen så skønne. Hvis jeg skulle være den heldige er nr 3 min favorit:-) Jeg ville hænge hende i min stue i mit favorit hjørne - Det hjørne jeg altid kan se ligegyldig hvor jeg befinder mig i stuen:-)

    SvarSlet
  76. Håber jeg kan nå at være med. Hvis jeg er heldig, må hende med franskbrødfrisuren gerne bo i min stue og ønske go jul til alle der kommer forbi.

    /Sofie (sofie_lokkegaard@hotmail.com)

    SvarSlet

Jeg bliver SÅ glad for kommentarer. Tak fordi du gav dig tid:-)