søndag den 25. november 2012

Massivt billedspam....fra denne weekend



















Ååh en dejligt weekend, som bare er gået ALT for stærkt.
Vi har fået ryddet op i kælderen, som bare trængte! Gjort rent og julepyntet. Hygget med familien, set tegnefilm med popcorn til mv.
Så her er en massiv omgang billedspam...jeg håber I klarer det, ellers må I lukke øjnene ved hvert andet billede;-) Håber I har haft en vidunderlig weekend.

Noter:
Klejnen var elendig, kokosmakronerne som jeg også har omtalt HER er fantastiske, nemme og skønne, og løgene, som jeg har vaniliesyltet efter Claus Meyers kyndige instruktioner tror jeg smager vidunderlig inkl. englesang. Jeg glæder mig ihvertfald til at smage dem i en salat med bl.a Hokkaido og hytteost. Og nej ikke en af mine egne geniale opfindelser men fra Hr. Meyers " Salatværkstedet " Hvorfor har jeg i det hele taget andre kogebøger end hans:-)

15 kommentarer:

  1. Netop hjemkommet fra et Meyer bagekursus kan jeg kun svare; fordi det er skide godt, alt hvad han står bag!
    Suppen ser helt vildt god ud, hvad får du i den?
    Og så elsker jeg grenene med røde bær, gad så godt vide hvad de hedder, tænk hvis man kunne få dem i haven!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er jeg misundelig! Jeg gad også virkelig godt prøve på et af hans kurser...det må jeg forære mig selv på et tidspunkt:-)
      Uh suppen er faktisk fra den bedste Kina Grill her i Horsens. Jeg har bare selv puttet koriander på. Det er en Peking Suppe, og så vidt jeg har googlet mig frem til kan man naturligvis sagtens selv lave den, hvis man gider. Det gad jeg bare ikke i går. Men der var ihvertfald kylling, forårsløg, bambusskud og bønnespirer i.
      Ja de grene er så fine...Jeg ved heller ikke hvad de hedder, desværre

      Slet
  2. Uhm. Det ser noget mere råhyggeligt ud end min weekend.....på langs med mavevirus som nr fire i familien på fem, suk!

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh nej Rikke, ja det kan man ikke betegne som råhygge:-( Håber I er ovenpå igen

      Slet
  3. Det billede af katten er bare suverent : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) Den plejer ellers at kigge alle andre vegne hen, når jeg rykker kameraet frem. Men denne gang var den helt væk

      Slet
  4. Endnu en dejlig weekend, skønt med al den dejlige stemning, så billedspam er jeg bestemt modtagelig for :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Godt du kunne tåle det

      Slet
  5. Jeg er også vild med dine kattebilleder. De er bare nogle hyggespredere og så ligner din kat til forveksling min barndomskat, så det bringer jo bare skønne minder. ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Julie:-) Dejligt du får gode minder når du ser billeder af vores kat. Det har vi bestemt også...gode minder om hende(altså hun er endnu)-)

      Slet
  6. Hej Karina :-) Elsker billedspam! Hvor har du en sød og smuk kat. Hvordan kan du få lov at have dine fine grene til at stå for din kat? Jeg har snart opgivet det der med blomster og planter, min kat bliver helt elektrisk, når jeg kommer hjem med blomster :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh det var godt Pia:-) Taak ja Sille er så fin og smuk. Hun er 4 år gammel, så jeg tænker om det mon er derfor hun godt kan lade grenene være? Jeg bliver også rimelig hidsig, hvis hun hopper op på bordet;-) Det første år vi havde hende var hun 1 år, og der havde vi liiidt mange problemer da juletræet kom i stuen...OMG! Men det er somom at det var dengang. Nu har hun tilgengæld en forkærlighed for smådimser og dutter....eller en ørering, der ligger lidt for tæt på bordkanten;-) SÅ man skal lige holde øje:-) Åh din kat er også virkelig sød. Måske man kunne se den engang

      Slet
    2. Det lyder lovende :-) Jeg håber hun mister interessen med tiden. Det har faktisk resulteret i at jeg nu har gang i et projekt med vaser som skal på væggen at hænge, hvor hun ikke kan nå :-) Og ja du må da møde hende en dag og jeg vil da også rigtig gerne møde Sille. Det kunne f.eks. være hyggeligt med en krea-dag i selskab med dig og Mette :-)

      Slet
    3. Bøllekat avler ny kreativitet:-) Ja Pia det kunne være så hyggeligt med en kreadag med Mette og dig. Lad os finde ud af det på et tidspunkt:-)

      Slet
    4. Det er en aftale :-) Glæder mig!

      Slet

Jeg bliver SÅ glad for kommentarer. Tak fordi du gav dig tid:-)