torsdag den 22. november 2012

Julestemningen kommer snigende...







 Og det er jo faktisk overhovedet ikke noget man kan se på disse billeder:-S Men den kommer snigende, og jeg tror det er første gang i år at jeg er i julestemning, når andre mennesker også er det. Normalt for mit vedkommende plejer det at være i august eller september, men i år er det rent faktisk til den rigtige tid:-)
Og 1000 tak til jer alle for den store deltagelse i min give away:-)
I kan jo stadig nå det.
Vi har været til brunch hos min søde veninde og familie, som lige er flyttet fra England til DK efter at have boet der i 8 år. I den tid har jeg nok snakket med hende 2-3 gange, også føles det alligevel somom det var i går vi sidst var sammen. Det er fantastisk at have det sådan:-)

- Lækker brunch med alt hvad der til hører
- Der steges og brases til Horsens gæsterne:-)
- Anders og jeg laver julepynt
- Fine huse
- Surdejsbrød med grahamsmel og hvede bagt på bagesten...altså for pokker det smager bare så godt
  Beklager billedkvaliteten...det lå der og dampede lige op i linsen





5 kommentarer:

  1. Ah det ser og lyder SÅ hyggeligt. I forstår altid at slå en god dej og stemning op :-) Ej jeg skal altså også have skaffet mig sådan en bagesten, mums. Håber I får en rigtig dejlig weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er bestemt nødt til at have en bagesten:-) Brødet bliver vidunderligt

      Slet
  2. Jeg er over hovedet ikke i nærheden af julestemning endnu men det er måske nok også fordi jeg i går holdt cirkusfest og fødselsdag og så er der altså ikke indre rum til ret mange nisser endnu. Måske er det også sådan at Badut der jo flyder over med jul og hvis juleideer efterhånden er linket til fra den halve verden opfylder en meget stor del af mit behov for julerier. Resten får børnene til julehygge på den måde som de nu allerbedst kan lide det.

    Dine billeder er som altid hyggelige og hvor er det dejligt med sådan en veninde som man genfinder kontakten med på få øjeblikke.

    Kram.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Marina. Ja der skal lige være "hovedrum" til både den ene festlighed og den anden...

      Slet
    2. Men jeg vil sige at det ellers ser ud somom der er masser af dejlig julestemning på Badut.-)

      Slet

Jeg bliver SÅ glad for kommentarer. Tak fordi du gav dig tid:-)