onsdag den 18. juli 2012

GIVE AWAY...fordi det er øh... sommer...eller...


Når den danske sommer viser sig fra sin ja hvad skal vi kalde den...mindre attraktive side, så sidder man jo indenfor og kigger ind i sin væg (det gør man da, gør man ikke?:-)
Så kan det jo være at man lige mangler et lille print, som man kan hænge på sin væg.

Derfor laver vi lige en lille sommer give away.

Modtageren kan få et styks valgfri A4 print af de illustrationer som ligger på shoppen HER Og de andekiggende mænd er naturligvis også med i puljen, de er bare ikke røget på shoppen endnu:-)

Skriv en kommentar herunder, hvilket print du kunne tænke dig og hvor det evt. skal hænge...skal du selv have det, eller vil du glæde en anden?
Tilmeld dig gerne som fast læser, hvis du ikke allerede er det, også må du jo meget gerne linke til bloggen eller denne give away, men det er på ingen måder en betingelse for at deltage:-)

Endnu engang, vær sød selv at tjekke herinde om du har "vundet".

Give away´en trækkes onsdag d. 25 juli:-)

God fornøjelse:-)

52 kommentarer:

  1. Årh ja! Jeg vil rigtig gerne være med her. Men jeg er splittet over, hvad jeg skulle vælge, hvis jeg var så heldig at vinde. Jeg har jo allerede synkronsvømmerne hængende. Så jeg kunne jo vælge den med ålen for lissom at blive i det maritime. Men jeg er også både vild med Fiskeløfteren og Andekiggerne. Det er svært!

    SvarSlet
  2. Sejt! Jeg kigger herre meget ind i væggen i disse regnfulde dage :) og den ville være noget pænere der hang en hund med hat på den, sååå.... Jeg er klart med!

    SvarSlet
  3. Jeg synes den der hedder indgang er super fin. Den kunne fint hænge i min stue. Krydser fingrene.

    SvarSlet
  4. Lige siden de andekiggende mænd blev lagt på din dejlige blog, har jeg tænkt på min far hver gang jeg har set den. Derfor vil jeg gerne være med i puljen til denne give away... Hvis jeg skulle være så heldig at blive udtrukket vil det glæde mig at få de andekiggende mænd, den skal dog ikke være ved mig, men derimod bruges som en MEget forsinket farsdagsgave til min far( jægeren der næsten aldrig har nogle ænder med hjem efter en jagt) hehe...

    SvarSlet
  5. No more batteries er så fin :)Den skal pynte på Laura og Bjarkes værelse, der trænger til lidt forskønnelse - Gerne i form af dine smukke illustrationer.

    SvarSlet
  6. Hurra!! Jeg ELSKER dine illustrationer, Karina! Problemet er bare at jeg elsker dem alle... Men eftersom jeg nok aldrig selv bliver synkronsvømmer og jeg helt klart også er af den opfattelse, at rigtige mænd løfter fisk, så er det nok en af de to der er favoritten pt :-)

    <3 Mette

    SvarSlet
  7. Jeg er forelsket i "Rigtige mænd løfter fisk", som jeg synes kunne være helt utrolig pæn på væggen i den lejlighed, hvor jeg netop er flyttet sammen med min kæreste. Den har endnu intet hængende til at pynte på den (andet end gamle huller med dertilhørende rawplugs), så vi ville begge blive meget glade for at vinde denne super fine illustration. Konkurrencen bliver delt på FB med det vuns og så krydser jeg mine blå fingre (kan det virkelig passe, at man skal gå med vanter i juli måned?) indtil den 25.:-)
    Malene

    SvarSlet
  8. Åhh Karina alle dine illustrationer er jo skønne. Men jeg er helt forelsket i "rigtige mænd løfter fisk" og den vil jo passe fint sammen med den flyvende fisk jeg har. Den skulle helt sikkert hænge i mit arbejdsrum til inspiration og til at få smilet frem, når jeg går død i det jeg nu har gang i :-D God sommer til dig Karina :-) knus Linda

    SvarSlet
  9. hej. du har mange fede billeder, men må sige at det jeg helst ville eje er " no more batteries" det passer lige til mig pt. ;-)

    god sommer

    SvarSlet
  10. Om 2 uger skal min dejlige storebror giftes og mine to skønne nevøer fylder et år. Det kunne jo være helt fantastisk at give dem en af dine finurlige illustrationer i gave til det lille hjem. :-)

    Mvh Ida MSA

    SvarSlet
  11. Her vil jeg gerne være med - No more batteries, hvis det er mig der er så heldig.

    SvarSlet
  12. her er jeg med og hvis jeg er heldig så ønsker jeg "Opstilling "


    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  13. Årh, jeg er glad for at jeg fandt hen til den her konkurrence! Da jeg var lille troede jeg seriøst at jeg var en havfrue, og jeg har altid elske at bade uanset vind og vejr. Derfor ønsker jeg mig 'Opstilling' som jeg vil "give til min kæreste" (hæhæ) i indflytningsgave til hans og min nye lejlighed.

    SvarSlet
  14. Jeg er så vild med alle dine illustrationer, Karina.
    Men hvis jeg er den heldige vinder, vil jeg vælge "Rigtige mænd løfter fisk."
    På fredag drager min mand til Norge i 9 dage for at fiske laks. Han kommer hjem på vores bryllupsdag (forhåbentlig med laks) og så kunne det være rigtig sjovt at give ham den flotte illustration i bryllupsgave :)
    Jeg krydser fingre!
    www.janelerche.dk

    SvarSlet
  15. Hej Karina
    De er simpelthen bare så fantastisk-skønne dine tegninger.
    Jeg er ret vild med de to katte på tæppet der er på forsiden af shoppen. Men dem kan jeg ikke finde i shoppen?
    Rigtige mænd løfter fisk - ham kunne vi godt bruge i en sort smal ramme for enden af vores spisebord. Dét kan man kun blive glad af. Ih jeg kan lige se det for mig :-)

    Jeg er netop blevet fast læser og deler også din give-away.

    SvarSlet
  16. En fantasifuld "Indgang" til lille Loui, når han kommer ud. :)
    Kh Mette (fra Designskolen)

    SvarSlet
  17. Total tilfældig kom jeg til denne flotte blog. Skulle jeg være heldig at vinde, så skal det være katten. Har en stolt en af slagsen, og i dette sommervejr, vil han elske at have følgeskab af en paraply...
    Bedste hilsner Alice

    SvarSlet
  18. Åh, jeg drømmer om "No more batteries" på min væg i arbejdsværelset. Er helt vild med dine illustrationer, men særligt den vækker en helt bestemt god følelse i mig. Krydsede fingre herfra!

    SvarSlet
  19. Jeg vil ønske mig en fisk der fra fugls perspektiv så ned på toppen af en høj sort hat, mens den drømte om en dag at få vinger og blive en helikopterfisk.
    Og den skulle ikke hænge i køkkenet for tænk om fisken så de andre helikopter aspirant fisk ligge og syde på en varm pande. Så i gangen på vej ud til badeværelset må være et godt sted - her kan den lytte til vand og sporadisk sang.

    SvarSlet
  20. Uh det er svært - synkronsvømmerne til den tomme væg ved mit skrivebord eller den skønne kat med den beslutsomme pige på ryggen til stuen? hmm én af dem..... X'er fingre alt hvad jeg kan - for hvor er dine illustrationer fine:-)

    SvarSlet
  21. Hvor er det nogle fede prints og hvis var så heldig at vinde er jeg så meget i tvivl... Alke er super fede på hver deres måde. Lige nu er jeg til 'indgang' eller 'hunden ned den gule hat' Så fede er de;)

    SvarSlet
  22. "Bro Bro Brille" måtte meget gerne flytte ind på væggen ved mit spisebord :)

    SvarSlet
  23. UH det er svært at vælge, men jeg tror at "opstilling" må blive valget (hvis jeg er så heldig) er helt vild med de gule svømmevinger ;). Overvejer at starte en collagegallerivæg af fine illustrationer, så jeg beholder selv..!
    kh Helle Dreier

    SvarSlet
  24. Synes "Indgang" er så fin og finurlig :)

    SvarSlet
  25. Uhl ha... Jeg ville glæde Ældstedatteren med et billede til at hænge på hendes meget tomme væg over spisebordet... :)

    SvarSlet
  26. Tænk hvis jeg kunne være heldig endnu engang ; )
    Jeg er selvfølgelig med igen!!
    : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Glemte at skrive at jeg ønsker mig de tre svømmepiger med gule svømmevinger.... og jeg tror ikke jeg kan skille mig af med det, så det skal da hænge her hjemme hos mig!

      Slet
  27. "Bro Bro Brille" kan jeg rigtigt godt lide :)

    Kreativhygge(a)hotmail.com

    SvarSlet
  28. Åh, jeg ønsker mig et billede med rødt eller gult på, og det skal hænge i alrummet med det skakternede linoliumsgulv. Og jeg vinder, fordi d. 25 er min fødselsdag.

    Glædelig sommer.
    Kirsten

    SvarSlet
  29. Hej Karina jeg sommer det er det jo, men hvor holder solen ferie henne? Dejligt med en give away ) jeg er vilde med alle dine fine illustrationer, men især Rigtige mænd løfter fisk, den må gerne hænge i vores stue oven på, som jeg er ved at gøre klar til legerum/stue for storm og Isabella.

    SvarSlet
  30. jeg er vild med billedet 'anonym', og det skal hænge i min entre med små fine spots over :-)

    Vh Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  31. "Rigtige mænd løfter fisk" er jeg bare viiiiild med!!! Det skal hænge i vores nye-gamle gang som min mand er ved at sætte i stand. Lige overfor det runde vindue <3 <3 Ville være SÅ fantastisk at vinde.

    GOD SOMMER!!!

    Vh

    Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  32. Hvor er jeg vild med din streg. Fantastisk humor og så fin en streg... Skønt... Ønsker mig Rigtige mænd løfter fisk, men alle dine illustrationer kunne fint hænge i min stue. Hvor Rigt... Ville få ærespladsen over min søns legekøkken... Så kan han lærer det ! Mvh ullasannemand@yahoo.dk

    SvarSlet
  33. Jeg mangler pynt på alle mine vægge, og det må rigtig gerne være en af dine illustrationer der kommer op! Omend det bliver svært at vælge, hvis jeg skulle være så heldig;-) Krydser fingrene:-)

    SvarSlet
  34. Kære Karina
    Du laver de smukkeste og fineste illustrationer, så jeg ville være super glad for at eje ét af dine fine billeder :o) Er vild med dem alle, men når jeg skal vælge, synes jeg den nyeste illustration med "De andekiggende mænd" er fin :o) Den skal hænge over mit fine istandsatte gamle symaskinebord der har været forbi en autolaker og er blevet hvid højglans - her opbevarer jeg også mine lækre papirer - og det bedste er at det er lige midt i vores stue, så jeg kan se på billeder hver dag :o)

    Kh.
    Birgitte
    birgitte_k_christensen@hotmail.com

    SvarSlet
  35. Hej, de er rigtig fine allesammen, men jeg er nok mest vild med den der hedder " indgang" så jeg prøver lykken

    SvarSlet
  36. De er rigtig fine alesammen, men jeg er dybt forelsket i billedet "Indgang" Den skal helt sikkert hænge i min gang. Der mangler jeg nemlig lidt billeder:-)

    SvarSlet
  37. Uh uh uh. Jeg vil lege med.
    Jeg har altid været forelsket i dine svømmedamer, så jeg drømmer om "Opstilling". Tror at det skal hænge i enten soveværelset eller kontoret, da det er de rum, jeg opholder mig mest i.

    SvarSlet
  38. Oh deal. Tvinger du os virkelig til at vælge? Det er edermanme svært, da dine illustrationer (dem alle sammen) er så super fede! Bliver man smidt ud af klubben, hvis man vælger 2? Så kan du evt. Tage det afgørende valg i tilfælde af, at jeg vinder?! Jeg er på ' rigtige mænd løfter fisk, og dit nye værk anerkendende blikke' mvh trine

    SvarSlet
  39. Rigtige mænd løfter fisk! :-) Passer perfekt på vores køkken :-)

    SvarSlet
  40. Hold da shit hvor er de smukke og specielle! det er svært at vælge. men hvis jeg vinder skal det være "indgang". jeg vil putte den i en sort træramme og hænge den på min hvide væg på mit værelse.

    SvarSlet
  41. Åh jeg ønsker mig " No more batteries " til den billedevæg jeg drømme om, at lave over mit skrivebord - det er langt fra første gang jeg har kigget på det print, det er så fint

    SvarSlet
  42. Hej Karina.
    Sikke nogle smukke ting du laver!
    Jeg er VILD med ande-manden, så den står jeg i kø til :).
    Maj

    SvarSlet
  43. Hej Karina,
    Jeg er så vild med dine illustrationer og jeg ved allerede at der kommer et par stykker på ønskesedlen til jul :o)

    Skulle jeg være så heldig at blive beriget med en af dine smukke illustrationer nu, skal det være " The day I decided what to do " den er jeg helt vild med.

    Fortsat god regnvejrs sommer :o)
    /Kathrine

    SvarSlet
  44. Åh det skulle helt sikkert være "The Day I decided what to do"! Da jeg eeelsker katte og er omgivet af dem her på gården. Illustrationen skulle hænge i min lille inspirations-hems under loftet i mit værksted! Den ville være PERFEKT der!!! xxx

    SvarSlet
  45. jeg er lige kommet hjem fra ferie og synes pludselig mine vægge var så bare og kedelige, så jeg må simpelthen vinde et af dine prints. det må blive "ål og mig" selv om det er umuligt at vælge:-)
    thildematzon@hotmail.com

    SvarSlet
  46. Alle dine illustrationer er simpelthen så fine og finurlige og spækkede med historier om mennesker og dyr. Det er godt nok svært at vælge - jeg er helt ekset med både 'Hund med hat', 'Anonym' og 'No more batteries', men den, der umiddelbart vækker flest følelser hos mig, er uden tvivl 'De andekiggende mænd'. Jeg har bare et eller andet med ænder :-)

    SvarSlet
  47. Længe leve reklame for fede give aways. Det hjalp mig herind til dig. Hvis jeg vandt, så var det helt sikkert "Hund med hat" der skulle i en sort ramme og pryde min billedvæg!

    Kh. Lisa

    SvarSlet
  48. Ih... Jeg kan lige nå at være med :-) Jeg ønsker mig de andekiggende mænd! Den vil pynte på vores vægge, så vil nok beholde den selv :-)

    SvarSlet
  49. Also I would like sign up for these super candy.
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  50. Hvis jeg kan nå det, vil jeg også gerne være med.

    Jeg er vild med billedet "Opstilling".

    Solskinshilsner
    Sofie (sofie_lokkegaard@hotmail.com)

    SvarSlet
  51. Υou аctually mаke іt seеm гeally easy along with your presentation hоweνeг I fіnԁ
    this topіc to bе actuаlly somethіng thаt Ι believe
    Ӏ might nеvег undеrstаnd.
    It sееms too complex and very wіԁе
    for mе. I'm having a look ahead in your next submit, I will attempt to get the hold of it!

    Also visit my web site :: Daniel Chavez Moran

    SvarSlet

Jeg bliver SÅ glad for kommentarer. Tak fordi du gav dig tid:-)