torsdag den 3. maj 2012

scout
















Endelig har Horsens fået en designbutik som skiller sig lidt ud fra hvad der ellers tilbydes i den kategori. scout er en skøn butik med de fedeste boligaccessories og vidunderligt tøj og legetøj til børn bl.a. fra Donna Wilson. Dejligt med en nytænkende indretning, hvor hvide vægge forvandles til et mekka af udvoksende stole, eller mængder af gamle træmodeller til sko, som bruges til hylder.
Jeg købte en fantastisk skægget Donna Wilson tallerken, som jeg ikke nåede at få taget billeder af før Anders overdængede den med agurkeskiver, ærter og spaghetti, såeh I må lige nøjes med et netbillede....men det er vist også det samme. Billedet er lånt fra shop.areastore.dk :-)




9 kommentarer:

  1. Ser SUPER fed ud, tænker jeg....& pludselig ser jeg at jeg kender hende bag disken! Beth og jeg tog afgang sammen fra DSKD!!! ;) Må da vist hellere få svunget en tur indenom Horsens inden længe. Så tusind tak for tippet ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme:-) Ja det er virkelig en fed og fin butik:-) Ja det er lidt sjovt som man pludseligt lige kender dén, som en anden nævner:-) Jeg kender Beth fra gymnasiet og naturligvis også dskd:-) Så butikken skulle jeg da se, også er det bare max bonus, når butikken er super:-)

      Slet
  2. Uf for et super lækkert udvalg!

    SvarSlet
  3. Tak for tippet, der skal jeg da lige slå et smut forbi næste gang jeg er inde i byen:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme:-) Ja det synes jeg helt sikkert du skal. Hvis jeg havde en baby ville jeg købe mig ekstremt fattig dernede:-) Der var også nogle vildt lækre indesko, softies....og jeg kunne fortsætte:-)

      Slet
  4. Kan ikke vente... synes at kunne ane et par gamacher - de hitter hos Berte.

    SvarSlet
    Svar
    1. Christina det er du NØDT til. Beth har et stort udvalg i gamacher...super fantastiske. Skal vi ikke tage derned sammen også en dag?

      Slet
  5. Here is the complete guide to create custom keyboard shortcuts for Google Chrome which you can start browsing websites on rapid speed.
    These originally were quartz crystals from the River Rhine in a region noted for gem-cutting, particularly the town of Idar-Oberstein.
    The students are imparted cost-effective training into experiencing and learning how situations of emergency can be handled.
    If you are using your own clubs, clean it with a wet cloth at least every 2-3 days.
    If youre a flight sim enthusiast, the you must try the king of flight simulator
    games.

    SvarSlet

Jeg bliver SÅ glad for kommentarer. Tak fordi du gav dig tid:-)