torsdag den 12. januar 2012

Januar Give Away:-)




Nu er det januar og i dag fejrer jeg at jeg har pillet julepynten af amio, og puttet nye sager ind i min butik, lige HER.
Det fejres med en januar give away:-)
Du kan vinde en Sprælledame Julia:-) Som er printet på på højkvalitets mat fotopapir og dullet op med tylskørt og hårpynt:-) Julia er 35 cm høj og lidt vild i det. Jeg håber du kan styre hende når hun forhåbentlig kommer hjem til dig at bo.

"Reglerne" er som sidst. Efterlad en kommentar herunder, gerne med oplysninger om hvor hun skal hænge hjemme hos dig (for at du bedst kan styre hende, jo) Også vil jeg blive enormt glad hvis du vil linke til min blog på din egen blog, hvis du har sådan én, eller hvis du tilmelder dig som fast læser (med mindre du allerede har gjort det naturligvis) Men det er kun sidegevinster for mig:-) Jeg bliver bare enormt glad.

Så nu kører den, og lukker på mandag, sådan ved aftenstid tror jeg:-)

72 kommentarer:

  1. Jeg er altså helt sikker på at hun ville bo rigtig fint hjemme hos mig! Ved siden af mit smalle, høje spejl med fin sort ramme! Og så kunne man jo meget passende ikke føle sig helt alene om at have brede hofter, når man står og spejler sig ;-)

    VH Laura (der linker til dig lige "med det'vuns"!)

    SvarSlet
  2. Hvor er hun bare fin! Du laver simpelthen sådan nogle fine ting.
    Jeg er sikker på at hun ville passe helt perfekt på væggen bag mit spisebord.

    SvarSlet
  3. Julia er mere end velkommen her hos mig over mit skrivebord :). Jeg elsker dine ting og har gået og ventet på at du lagde nyt på Amio. Skal straks ind og lure. Kærlig hilsen Christina

    SvarSlet
  4. Julia vil passe så godt ind herhjemme! Enten skal hun hænge i en lille mellemgang, vi har, som mangler noget særligt, eller også skal hun indgå i en sort/hvid fotovæg, for ligesom at bryde det lidt. Hun skal i hvert fald nok komme til at hænge fint og blive værdsat dagligt, kan jeg love dig. :) Hvis jeg altså er den heldige vinder!

    SvarSlet
  5. Sådan en fin navnesøster ville vække stor lykke her hjemme!

    SvarSlet
  6. Ej hvor er hun bare lækker! Hvis jeg er den heldige, så kommer hun helt sikkert til at hænge i stuen;-)

    SvarSlet
  7. Åh Julia Julia... hvor er du skøn. Hvis Julia flytter hjem til os, så skal hun hænge ved siden af mit arbejdsbord i stuen, så vi kan kigge på hende hele tiden (mon ikke, hun laver ballade alligevel??) og holde hende lidt i ørerne. Eller snorene.

    SvarSlet
  8. Åh gud hvor er hun fin. Hun ville passe perfekt ind ved mit sminkebord i soveværelset :)

    SvarSlet
  9. Sikke et fint kunstværk hun er!! Jeg tror hun skal hænge ved billedevæggen eller over den gamle operationsstol herhjemme, hvis jeg vinder - under alle omstændigheder skal hun op hvor hun kan ses og hvor små fingre ikke kan nå :)

    SvarSlet
  10. Er vild med de striber og frisuren.
    Julia skulle helt sikkert hænge så hele familien kan komme til hende og give hende et forsigtigt "træk i snoren" en gang imellem - så det må blive på billedvæggen over sofaen - der kan alle nå.

    SvarSlet
  11. Åhhhh jeg håber igen at det bliver mig der er den heldige. Den skal hænge i vores alle-rum der kan vi alle hjælpe hinanden med at styre damen.
    Er fast læser, blog ikke aktiv, så jeg nøjes med at smide en kommentar.....

    SvarSlet
  12. Ja tak. Julia vil helt sikkert gerne hænge et sted, hvor vi færdes og er sammen flere gange om dagen. I køkkenet selvfølgelig, hvor børnene leger, maden braser, radioen kører, og manden forbereder arbejde. Husets hjerte, og Julia passer helt perfekt ind lige ved siden af havedøren :-).
    Min mail er didde_louise@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Hvor er hun smuk - sikke et beskedent blik hun slår ned, den søde Julia:-) Hun ville pynte på min sorte tallerkenhylde i køkkenet, side om side med Sif´s Rollinger, Krudtugler og Spillopper:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  14. Hvor er hun bare fed. Hold op det ville være fancy hvis hun hang i vores entre, lige hen over mit turkis chatol.

    Flotte streger og 3D effekter. Ret skægt med kvindelige former i moderne fangedragt :)

    SvarSlet
  15. Julia må meget gerne flytte herhjem. Så skulle hun hænge tæt ved køkkenvinduet, hvor der er havudsigt. Mon ikke det kan være med til at "tryllebinde" hende indimellem!? Derudover bruger jeg rigtig meget tid derude, så jeg kan sagtens holde hende lidt i ørerne:)

    SvarSlet
  16. hun skal hænge ved min seng hvis hun bliver min :)

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  17. Hun skal hænge over min skrivebordplads, og minde mig om at sprælle meget mere på tastaturet :-) Mette

    SvarSlet
  18. Jeg synes hun passer lige ind hos os på Nørrebro. Her er vi lidt vilde og bølgerne går højt med tre små børn. Så hun får nok at se til, hende Julia - og holde øje med.
    Mon ikke hun kommer til at hænge uden for børnehøjde på en knage på min gamle DSB-tog hylde, hvor kun de fineste ting har adgang? Det tror jeg nemlig.
    Kh. MiA

    SvarSlet
  19. Ej hvor er hun fin, hun må meget gerne hænge i mit nye kontor, der ville hun passe glimrende ind:-)
    Kh Ninna

    SvarSlet
  20. Hvor er hun skøn! Hvis hun bliver min skal hun hænge overfor min sprælledame fra Victoria ladefoged så kan de to skønne damen feste når vi andre sover ved de ville blive de bedste veninder ;) mvh Kristina

    SvarSlet
  21. Det er jo lige hende, jeg har gået og ventet på!
    Enten skal hun have en særlig plads i stuen, eller også skal hun hænge på kontoret lige ved siden af computeren, hvor jeg i øvrigt bruger alt for mange timer ;)

    SvarSlet
  22. Skulle hun blive min - skal hun hænge ved mit natbord og være det første jeg ser hver morgen : )

    SvarSlet
  23. Jeg synes hun skal flytte ind hos mig. Hun skal hænge lige ved det spejl hvor jeg sætter mit hår ved, tjekker dagens outfit ud hver dag. Hun er så fin og yndig at jeg tror hun vil sprede glæde hos mig og mit spejlbillede hver dag :-)

    SvarSlet
  24. Hvis jeg skulle være så heldig at hun kom at til bo samme med mig, skulle hun hænge i buen mellem min stue og køkken, så jeg altid kan se hende når jeg sidder i min sofa og hygger :)

    SvarSlet
  25. Ej hvor er hun ganske fantastisk!!!
    Hvis hun skulle bo her, så skulle hun hænge i vores stue under en hvid hylde ved sofaen. Så kan man altid lige give hende et lille spræl, når man sidder i sofaen :D

    SvarSlet
  26. Åh hvor er hun fin. Jeg ville give hende en hel speciel plads i gangen så jeg har mulighed for at styre hende uden problemer, da jeg jo vil gå forbi hende mange gange i løbet af dagen :).

    SvarSlet
  27. Sikken en skøn blog! Jeg har straks meldt mig under fanerne som fast læser og håber meget at vinde den skønne Julia! I så fald skal hun hænge på mit arbejdsværelse, over mit skrivebord, så vi kan blinke til hinanden, når jeg sidder og krea-sysler .-)

    SvarSlet
  28. Hos mig kommer hun i godt selskab ved det fine spejl. Hun bliver nabo til violinisten og tre tøseengle, som allerede flyver rundt der!

    Måske har du lyst til at være medpåmin give away?

    Glædelig 2012.
    Kirsten

    SvarSlet
  29. Sikke en fin kreation, og super fine illustrationer du laver melder mig straks som fast læser. Jeg er selv fra Horsens så hun flytter ikke langt væk hjemmefra hvis hun kommer hjem til mig og bo! Enten skal hun bo i stuen, hvor vi alle kan nyde hende, ellers vil jeg have hende for mig selv på mit kreaværelse!

    Louise

    SvarSlet
  30. Hvor er hun FANTASTISK ♥ Hun skal bo i vores stue, hvor hun kan nyde livet sammen med vi andre Ü
    Jeg linker lige...

    SvarSlet
  31. Smukke Julia vill haenge saa fint paa mit kontor :-) Dejlig blog du har og saa fine illustrationer du laver.

    Mvh Kathrine

    SvarSlet
  32. Hej Karina
    Jeg vil meget gerne vinde den fine sprælledame. Jeg glæder mig til at følge med her hos dig fremover.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  33. Hun skulle hænge i stuen hvor vi kan se hende og i en højde hvor min søn kan nå hende, så vil hun bringe stor glæde til alle. Min søn har kastet op siden lørdag og er meget svag så den vil gøre ham glad tror jeg
    Meget meget fin er hun!
    Knus Sandra

    SvarSlet
  34. Hold da op hvor er hun skøn! Hun ville passe super godt ind herhjemme ;) Og nøj en fin blog du har, hér kommer jeg da ihvertfald tilbage igen :)

    SvarSlet
  35. Fantastisk! Hun skal helt sikkert hænge på væggen bed vores trappe op til 1. sal. Hun vil passer perfekt sammem med de illustrationer jeg lige nu klipper ud til samme formål :-)

    SvarSlet
  36. wow hvor er hun smuk.

    Tror taktisk hun skulle hænge over min søns seng, så kunne han kigge på at hun danser rundt inden han skal i drømmeland.

    SvarSlet
  37. Hej hvor er hun skøn !!! Hun må meget gerne hænge og gøre os alle glade på trappen i stuen op til 1 sal :-) Fedt jeg li har opdaget dit talent

    SvarSlet
  38. hun er bare så sød.. vi har en dør som vi tit går forbi.... og der skal hun hænge vil elske at trække i hende hvergang jeg går forbi..... og det er ofte....:o)

    SvarSlet
  39. Hun er da en lille yndighed! Helt vild med hendes stribede dragt og lukkede øjne. Hvis jeg fik æren af at passe på hende, skulle hun hænge ude i gangen ved hoveddøren, for så kunne hun hilse pænt goddag når man kommer hjem. Flotte sager du laver!! :) Kamille (kamillel@gmail.com)

    SvarSlet
  40. Hun er smuk! Hvis hun fløj herhjem skulle hun hænge i stuen ved min telefon, så jeg har noget smukt at kigge på, når jeg taler i telefon. Det gør jeg nemlig ret meget.

    SvarSlet
  41. Hello!
    Wonderful giveaway, I hope that I win :)
    I think that I hang "Julia" to my writing desk brighten my day :)
    -Mintsu-

    SvarSlet
  42. hun skal bare hænge ved mit skrivebord, så jeg kan kigge på hende hver dag:)

    SvarSlet
  43. Hvor er den fantastisk. Den vil jeg gerne eje :-)

    SvarSlet
  44. Hvor er hun fin. Hvis jeg er så heldig at få hende, skal hun hænge i min stue så jeg kan kigge på hende hver dag. Og samtidig holde øje med både hende og Mr. Pilfinger aka Asger 2 år:-)

    Super fine ting du laver i øvrigt:-)

    Pernille (peveja@hotmail.com)

    SvarSlet
  45. Hun vil bestemt gøre lykke i min stue, der i forvejen rummer flagkæder, en keramik gris med et øre og en spolebåndoptager. Hun skal hænge på væggen og sprede gælde med sit tylskørt og hårpynt!

    SvarSlet
  46. Fin fin dame - hende vil jeg gerne vinde!

    SvarSlet
  47. Waouw hun er flot. Hun skulle pynte i min entre, så hun kan sprede godt humør lige når man kommer :-)

    Vh stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  48. Hvor er den fin! Den vil jeg meget gerne vinde!
    Mvh. Louise (louiseutopia@hotmail.com)

    SvarSlet
  49. Ihh, hvor er hun dog yndig :-) Hun må meget gerne komme til det Køwenhavnske!!!
    Herhjemme ville hun få en fin plads i stuen, ved siden af min sofa, eller måske i køkkenet :-) Nok mest i stuen for befinder mig egentlig ikke nok i køkkenet ;-)
    Hav verdens bedste weekend!
    Kh. Julie
    Julie@udsholt.dk

    SvarSlet
  50. Nøøøj hvor er hun fiiin :-)Når jeg vinder hende, skal hun selvfølgelig hænge på den store væg i stuen... tror jeg nok.. hun skal selvfølge hænge der hvor jeg får mest fornøjelse af hende... hmmm må tænke grundigt over det...

    SvarSlet
  51. Århh, hvor er hun dog smuk!
    Hvis jeg skulle være så heldig at vinde, skulle hun pryde en væg i min stue.
    Håbe håbe håbe...
    God weekend!
    Kh Louise

    SvarSlet
  52. Hvis Julia nu flyttede ind hos mig, skulle hun bo i køkkenet hvor alle ville hilse på hende med stor ærbødighed hver dag, for det er jo i køkkenet mutter huserer (og bestemmer) ;-)

    SvarSlet
  53. Denne skønne sprælle-quinde vil få det rigtig godt her hos mig, hvor hun selvfølgelig skal hænge i entréen, så hun kan byde alle besøgende hjerteligt velkommen!

    Linker til dig, når jeg er ved min PC (p.t. på iPad).

    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  54. Hvor er hun bare fin!
    Når hun kommer hjem til mig at bo skal hun hænge ved mit arbejdsbord hvor jeg har de ting der inspirere, gør mig glad og sætter de kreative processer igang.

    Er imponeret. Sej stil og flot udført.

    Dorthe

    SvarSlet
  55. Hvor er den bare skøn - den vil jeg super gerne vinde! Jeg har længet manglet noget til væggen ud til køkkenet, som kan ses fra spisekrogen, som også er min arbejdsplads. Jeg vil elske at kigge på Julia hver dag, når jeg sidder og arbejder eller går i køkkenet og hygger.

    Har desværre ingen blog, jeg kan linke på!

    Solskinshilsner fra Anette
    mail@godt-brugt.dk

    SvarSlet
  56. Hvor er hun fantastisk!! Hun skal hænge hjemme i min stue, skal hun!!

    kh
    Trine

    SvarSlet
  57. Hun skal da hænge hos mig hvis jeg er så heldig! Hun passer perfekt ind i mit lidt sort-hvide-grønne tema :)

    SvarSlet
  58. Jeg prøver lykken, for hvem vil ikke gerne invitere sådan en skøn kvinde indenfor dørene.
    Det rette sted for hende, vil hjemme hos mig være dér hvor vi alle er på vej ud: på den smalle væg lige før vores gang - for der ville hun kunne give hver af os et smil og et spræl med på vej ud af døren. Og det er bestemt ikke det værste man kan møde verden med. :)

    SvarSlet
  59. Hun er toppen og hun skal hænge her hos mig i Forstaden fordi hun passer perfekt til resten af det kunst vi har. Hun vil simpelthen komme til en slags familiefest her!

    SvarSlet
  60. Hvor er hun fin... Hun skal hænge ved mit vitrineskab, hvis jeg skulle være så heldig at vinde!

    God weekend - Anne Sofie

    SvarSlet
  61. Hej søde

    Jamen, Julia skal da have plads over min spralbasses legeplads i stuen, så kan jeg slå to fluer med et smæk...

    Knus Christina

    SvarSlet
  62. Der er ingen tvivl - Julia skal da bo hjemme ved mig. Hun skal hænge i gangen, så hun kan byde os velkommen hjem.
    Håber jeg er den heldige.

    Kærlig hilsen
    Sofie (sofie_lokkegaard@hotmail.com)

    SvarSlet
  63. Hvor er hun fin - hende kan jeg sagtens styre:) Hun skal hænge og pynte på min elmåler, sammen med en masse andre fine og sjove ting, og byde folk indenfor i lejligheden.
    Mange hilsner
    Janni Iben (janniiben@gmail.com)

    SvarSlet
  64. Hvis jeg vinder - skal den skønne sprælledame Julia hænge i mit kreative værksted. Her skal hun hjælpe med kreative projekter, give mig inspiration - samt holde øje med om der er nogle, som piller ved mine kreative projekter....

    unikarina(@)unikarina(.)dk

    SvarSlet
  65. Hun skal pynte i vores nyistandsatte entré!
    Klem fra
    mette b

    SvarSlet
  66. Jeg har beundret dine smukke kreationer hos Ida (Midtimellem) og håber at sprællepigen Julia kommer til at pynte ved den kreative kontorplads jeg er ved at lave. :)

    SvarSlet
  67. Så fin hun er, hun må meget gerne komme hjem og hænge i min gang, så kan hun holde øje med hvem der kommer forbi :-)
    Birgitte (bzopearl@yahoo.com)

    SvarSlet
  68. Hun er simpelthen så fin! Hvis hun kom hjem til os ville hun helt sikkert komme til at hænge mange forskellige steder. Men til at starte med, tror jeg hun skulle hænge i stuen ved siden af min nye kalender... eller over sofaen. Der er nok en grund til vi har så mange huller i vores vægge, jeg kan aldrig bestemme mig ;)

    SvarSlet
  69. Hvor er hun fin - hun skal da hjem til mig og bo.
    Jeg er tilmeldt som fast læser, og du får også et link på min blog.

    SvarSlet
  70. Ih Karina... Jeg er så vild med dine damer ;-D Hvis Julia fik lov, at komme hjem til mig, så skulle hun hænge på samme væg i stuen som familiebillederne - så er der mange om, at holde styr på hende :-) Kh Rikke (rialni)

    SvarSlet
  71. Jeg håber, jeg lige kan nå at snige mig med... :o)
    Hun skulle hænge på vores nye billedvæg ovenpå, i skøn blanding med fotos, folkeaktier fra Christiania, rejseminder og en masse andetgøgl.

    SvarSlet
  72. Uuuhh, har du mon fundet en vinder, eller er det først imorgen? Håber jeg kan nå at være med, er så vild med din Julia. Vi flytter snart i nyt hus, så hvor hun ville få en plads er ikke helt sikkert før vi selv er på plads, men jeg tror det vil være omkring mit skrivebord så jeg kan inspireres af hende. Kh. en anden Julia ;)

    SvarSlet

Jeg bliver SÅ glad for kommentarer. Tak fordi du gav dig tid:-)